Sosnowiec - gra miejska

Facebook Akcja Gra miejska „Sosnowiec Gra – Czasownicy” odbędzie się w Sosnowcu w dniach 7 - 16 września 2012 roku. Start o godzinie 16.00.

Już 7 września rozpocznie się Gra Miejska "Sosnowiec Gra - Czasownicy" - nadarza się tym samym doskonała okazja, by, dołączając do oddziału tytułowych Czasowników, zapisać się na kartach historii i powstrzymać niebezpiecznego naukowca zanim zdąży wszystko pozmieniać!
Kto może przyłączyć się do oddziału? Każdy, kto lubi dobrą zabawę chciałby poznać lepiej swoje miasto i jego historię! Na graczy czeka aż siedem zróżnicowanych zadań i cztery dodatkowe misje indywidualne, wszystkie zaprojektowane tak, by spełnić oczekiwania zarówno osób grających rekreacyjnie, jak i tych, poszukujących wyzwań i dreszczyku emocji!
W jaki sposób można zapisać się na Grę i przyłączyć do batalionu? Wystarczy zgłosić się do Centrum Informacji Miejskiej (Plac Stulecia w Sosnowcu) po 30 sierpnia i pobrać kartę Gry! Dla tych, którzy chcą konkurować z innymi graczami, którzy chcą, by ich punkty były zliczane a wykonywanie zadań oceniane, przygotowaliśmy specjalny formularz rejestracyjny na stronie www.sosnowiecgra.pl.
Spotykamy się wszyscy 7 września o godzinie 16.00 na Placu Stulecia w Sosnowcu.

"Sosnowiec Gra - Czasownicy" odbędzie się pod patronatem honorowym Wojewody Śląskiego, Marszałka Województwa Śląskiego oraz Górnośląskiego Związku Metropolitalnego.

Program Gry Miejskiej „Sosnowiec Gra - Czasownicy”

7.09 piątek:
Gra sprawnościowo-spacerowa czyli Powitanie Czasowników, godziny: 16-20, Plac Stulecia

8.09 sobota:
Sport i rekreacja dla każdego czyli Manewry Czasowników, godziny: 12-18, Stadion MOS
Wycieczka rowerowa czyli Rozpoznanie Sosnowca, godziny: start o 12.00, Stadion MOS, obowiązują zapisy -> ZAPISZ SIĘ - https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFN5SEtBY0hHZGdvYzJQdGE2d3NiM1E6MQ#gid=0

Uczestnicy wycieczki przejadą do Trójkąta Trzech Cesarzy. Trasa wycieczki liczy około 16 km. Prosimy o rozsądne oszacowanie swoich możliwości przy zgłaszaniu się na wycieczkę.

9.09 niedziela:
Muzyczna gra miejska czyli Urodziny Jana Kiepury, godziny: 11-16, Klub im. Jana Kiepury

10-13.09 poniedziałek – czwartek
Misje Indywidualne (szczegóły na www.sosnowiecgra.pl)

13.09 czwartek
Nocne zwiedzanie z atrakcjami czyli Zwiadowcy, godziny: start o 18.30, SP nr 9, ul Braci Mieroszewskich 54, czas: ok.2,5 godziny,na wycieczkę należy zabrać latarkę i obuwie turystyczne.

Zapisy zostały wstrzymane – limit miejsc wyczerpany.

Informujemy, że wszyscy gracze, którzy nie zdążyli zapisać się na wycieczkę będą mieli możliwość wykonania zadania zastępczego (nie martwcie się, nie stracicie punktów!)

14.09 piątek:
Miejskie poszukiwania sław czyli Oddziały Wsparcia Sosnowca godziny: 16-20,

15.09 sobota:
Ekonomiczna gra planszowo-miejska czyli Szkolenie Batalionów Zaopatrzenia, godziny: 12-19 (w trzech turach: 12.00, 14.30, 17.00), Zamek Sielecki

16.09 niedziela:
Poszukiwania w Pałacu czyli Zagrożenie Dietla, godziny: 11-16, Pałac Dietla
Wycieczk po Sosnowcu czyli Uważne Poznawanie Terenu, start: 12.00, Zamek Sielecki, czas: ok.3 godzin, obowiązują zapisy -> ZAPISZ SIĘ

Trasa wycieczki:

Start: Zamek Sielecki, następnie dojście kawałkiem ulicą 3 Maja (obok kościoła p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP i wyburzonego w latach 70. XX w. browaru na Sielcu), ulicą Staszica (koło Huty Buczka (do 1945 roku “Katarzyny”), Kapliczki Powstańców (1863 roku), FOSTER WHEELER (wcześniej FAKOP, a jeszcze wcześniej “Fitzner & Gamper”). Skręt w kierunku ulicy Chemicznej. Ulica Rybna ze swoją zabudową i Racławicka (Cheder i Kibuc “Mizrahi”).
Ulica Floriańska (najmłodsza synagoga Kahału Sosnowieckiego), ul. Nowopogońska (dawna “Rurkownia Huldschynskyego”, kino “Momus” i miejsce urodzin Jana Kiepury (uliczka Majowa)). Ulica Marjacka (kościół p.w. św. Tomasza, Szkoła Realna, dom w którym mieszkał Emil Zegadłowicz). Zakończenie: przejście ulicą Żeromskiego (koło hal fabrycznych Dietla, przez park Dietla obok kościoła ewangelickiego) do Pałacu Dietla.

28.09 sobota:
Zakończenie Gry czyli Ostateczna Rozgrywka, godziny: start o 18, Pałac Schoena (Muzeum w Sosnowcu)

BikoBiko 05 Sep 2012 11:48
Dodaj nową wypowiedź
- +