Już w Sobotę Druga Zagłębiowska Masa Krytyczna

Facebook 25 kwietnia rowerzyści z całego Zagłębia (i nie tylko) ruszają na drogi naszych miast, chcąc pokazać jak wiele osób korzysta z tego środka transportu. Ten wspólny rowerowy przejazd ma na celu pokazanie jak dużą popularnością cieszy się ta forma komunikacji i jak bardzo potrzebna jest budowa bezpiecznej infrastruktury rowerowej. FdZD Sosnowiec zaprasza wszystkich chętnych do udziału w tym rowerowym święcie. Starujemy o godzinie 15.00 spod Dworca Głównego w Sosnowcu, ale zapraszamy już przed godziną 14.00.

Na wszystkich uczestników będą czekać pamiątkowe plakietki oraz specjalne gwizdki. Na przygotowanym przed dworcem stoisku, można będzie wypełnić ankietę na temat budowy ścieżek rowerowych. Prognozy na sobotę przewidują słoneczny dzień bez opadów i temperaturę 18 stopni. Zapowiada się wiec udana rowerowa impreza.

Trasa przejazdu biegnie przez cztery miasta Zagłębia Dąbrowskiego i kończy się na czeladzkim Rynku gdzie na uczestników czeka gorąca grochówka i koncert zespołu Konopians.

Swój czynny udział w imprezie zapowiedzieli min Burmistrz Czeladzi Pan Marek Morozowski i Prezydent Miasta Sosnowca Pan Kazimierz Górski.

Specjalne podziękowania składamy współorganizatorom imprezy Miastom Czeladź i Sosnowiec, a szczególnie Kierownikowi Wydziału Promocji UM Czeladź Panu Wojciechowi Maćkowskiemu i Naczelnikowi Wydziału Promocji UM Sosnowiec Panu Grzegorzowi Dąbrowskiemu.

olo81olo81 23 Apr 2009 22:38
Dodaj nową wypowiedź
- +