Wycieczka do Rybnika z Cyklozą 2012.08.25 Sobota

Facebook Klub Turystyki Rowerowej CYKLOZA przy PTTK Sosnowiec zaprasza do wzięcia udziału w wycieczce rowerowej do Rybnika.
Wycieczka odbędzie się 25 sierpnia 2012 (sobota). Start o godzinie 7:00 spod siedziby PTTK w Sosnowcu - zbiórka przy fontannie.

Po drodze będziemy się zatrzymywać przy drewnianych kościółkach (jeśli będą otwarte to będzie czas na zwiedzenie ich od wewnątrz), zatrzymamy się w Chudowie (zamek). Objedziemy Zalew Rybnicki. Dłuższa przerwa na obiad nastąpi na rynku w Rybniku. Trasa do Rybnika to około 70 km.
Powrót inną drogą, nieco krótszą - 65 km.

Po drodze, jeśli wystarczy czasu, podjedziemy pod XVII wieczny kościół.
Trasa w sporej części asfaltami ale będą też odcinki leśne. Jeśli aura nie zawiedzie to odcinki terenowe będą przejezdne niemal dla każdego typu roweru.
Przewidywany czas powrotu to godzina 20:00. Jest to jednak bardzo orientacyjna pora ponieważ ze względu na dystans i wydarzenia losowe powrót może nastąpić później. Zalecamy wyposażenie się w lampki rowerowe, kamizelki z elementami odblaskowymi oraz odzież pozwalającą jechać po zachodzie słońca, kiedy to temperatura znacznie spada.
Zgłoszenia, zawierające imię, nazwisko, miejscowość i nr kontaktowy telefonu prosimy przesyłać a adres e-mail klubu. Dane te pozwolą nam się zorientować jak licznej grupy mamy się spodziewać oraz do celów statystycznych. Można również dokonać rejestracji na miejscu zbiórki bezpośrednio przed wyjazdem.
Ostateczne potwierdzenie, czy wyjazd się odbędzie, zamieścimy w piątek, kiedy to już będzie znana szczegółowa prognoza na sobotę.

olo81olo81 22 Aug 2012 17:53
Dodaj nową wypowiedź
- +