Tyski Nocny Rajd Rowerowy. Tychy, 10.08.2012r

Facebook Tyski Nocny Rajd Rowerowy. Tychy, 10.08.2012r

W piątek 10 sierpnia 2012r serwis http://www.NOLTYCHY.pl serdecznie zaprasza wszystkich chętnych do udziału w Tyskim Nocnym Rajdzie Rowerowym trzecim z cyklu „Lato w Mieście”.
Zbiórka uczestników w piątek 10.08.2012r przed godz. 22:30 przy restauracji Mc Donald’s w Tychach (al. Bielska). Wyjazd na trasę o godz. 22:30!

Tym razem jak zwykle na uczestników czeka sporo atrakcji, pierwsi rowerzyści tradycyjnie otrzymają opaski odblaskowe, które będą rozdane w ramach akcji prowadzonej przez Stowarzyszenie Sportowe NOL-TYCHY „Lepiej widoczni – widocznie lepsi”.
Na półmetku na uczestników rajdu czekać będzie nocne zwiedzanie schronu bojowego „Sowiniec” w Gostyni, po którym oprowadzać będą członkowie stowarzyszenia Pro Fortalicium oraz ognisko.

Portal http://www.NOLTYCHY.pl przygotował również degustację słodkości dla uczestników oraz okolicznościową pieczątkę.
Poziom rajdu: dla średnio-zaawansowanych rowerzystów.Trasa rajdu: ok. 20 km

Uwaga! Udział w rajdzie na własną odpowiedzialność. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wypadki powstałe w czasie rajdu oraz za szkody wynikłe w stosunku do uczestników rajdu i osób trzecich. Osoby do lat 18-tu tylko za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów.
Rajd odbędzie się bez względu na pogodę. Proszę pamiętać o odpowiednim ubiorze do pogody oraz o oświetleniu roweru! Na rajd należy zaopatrzyć się indywidualnie w kiełbaski oraz napoje.
Organizator: Stowarzyszenie Sportowe NOL-TYCHY
Kontakt: lp.yhcytlon|ajckader#lp.yhcytlon|ajckader tel. 605 301 805

BikoBiko 10 Aug 2012 11:40
Dodaj nową wypowiedź
- +