Dąbrowska przyroda rowerem wycieczka

Facebook Pierwszy rowerowy wyjazd Rowerowej Dąbrowy mający na celu poznawanie największych atrakcji przyrody Dąbrowy Górniczej odbędzie się w sobotę 21 lipca.

Zbiórka i wyjazd na rowerach o godzinie 9.00 z parkingu przy ulicy Tysiąclecia 20 (MZBM) Dąbrowa Górnicza.

Przewodnikiem będzie Łukasz Fuglewicz – przyrodnik, botanik, absolwent Wydziału Geografii Uniwersytetu Śląskiego.

Trasa przebiegać będzie przez następujące rejony przyrodnicze: Wzgórze Gołonoskie (Zespół Przyrodniczo-Krajobrazowy) - Wywierzyska w Strzemieszycach (pomniki przyrody) - Sławków (otulina Parku Krajobrazowego „Orle Gniazda”) - Las Dębowa Góra - powrót do DG przez Niwę – Szałasowiznę.

Czas wycieczki ok. 4 godzin. W jej trakcie liczne przerwy na zapoznawanie się ze zwiedzanymi obiektami przyrodniczymi.

Wycieczka ma charakter otwarty dla wszystkich chętnych, lecz z uwagi na długość trasy przeznaczona jest raczej dla dorosłych i młodzieży licealnej.

Wskazane jest zabranie ze sobą kanapek i napojów oraz odzieży stosownie do warunków pogodowych.

W przypadku większego zainteresowania i licznego uczestnictwa będą organizowane kolejne rowerowe wycieczki w przyrodnicze rejony naszego miasta i jego okolic.

olo81olo81 16 Jul 2012 12:32
Dodaj nową wypowiedź
- +