Letnie kino plenerowe i wkrótce kino rowerowe

Facebook Lipiec-Sierpień 2012
Godzina 21.00
Miejsce: Park Hallera (tył Hali CENTRUM)
Wstęp wolny (filmy od 16 lat)

PROGRAM LETNIEGO KINA PLENEROWEGO - DĄBROWA GÓRNICZA 2012

Pogoria III (przy plaży), seans godz. około 22.30

30.06. - Butch Cassidy i Sundance Kid (western), 1969, USA, 110min., reż: George Roy Hill

Park Hallera (tył Hali „CENTRUM"), seanse godz. 21:00

07.07. - Zapaśnik (dramat obyczajowy, sportowy), 2008, Francja/USA, 111min., reż: Darren Aronofsky
14.07. - Bonnie i Clyde (dramat gangsterski), 1967, USA, 111min., reż: Arthur Penn
21.07. - Baby są jakieś inne (komedia/dramat), 2011, 90min., reż: Marek Koterski
28.07. - Niczego nie żałuję - Edith Piaf (dramat/biograficzny), 2007, 141min., reż: Olivier Dahan
04.08. - Żywot Briana - Monty Python (komedia), 1979, 94min., reż: Terry Jones
11.08. - Skóra w której żyję (dramat), 2011, 120min., reż: Pedro Almodóvar
18.08. - Róża (dramat), 2011, 98min., reż: Wojciech Smarzowski
25.08. - Wycieczkowicze - (komedia), 2006, 113min. reż: Jiří Vejdělek

Dodatkowo odbędą się projekcje filmowe w Parku Zielona w ramach kina rowerowego "z cyklu na bicyklu".
Terminy i tytuły już wkrótce!

Krótko o kinie plenerowym w Dąbrowie Górniczej
Pałac Kultury Zagłębia oraz Kino Studyjne KADR już po raz drugi ma przyjemność zaprosić mieszkańców naszego miasta na Letnie Kino Plenerowe. W roku poprzednim składało się na projekt około 10 seansów, które spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony widzów, co zaowocowało kontynuacją projektu i większą liczbą seansów.
Zeszłoroczna edycja odbywała się na tyłach budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w centrum miasta w każdą sobotę lipca i sierpnia. Publiczność miała szansę zobaczyć klasyki kina oraz filmy nagradzane na największych konkursach i festiwalach na całym świecie - produkcje zarówno zza oceanu jak i europejskie. Pośród filmów plenerowych znalazły się takie perełki jak: Autor Widmo Romana Polańskiego, Hair Milosa Formana, Co nas kręci co nas podnieca Woody Allena czy dokument muzyczny Rolling Stones w blasku świateł Martina Scorsese. Jednym słowem miłośnicy kina mieli szansę poznać lub przypomnieć sobie światowe produkcje oraz wybrać tytuły dla siebie. Zeszłoroczne kino plenerowe przyniosło ku uciesze wszystkich dość dużą frekwencje jak na okres wakacyjny - w sumie około 2 500 widzów.

Tegoroczna odsłona obfitować będzie w jeszcze większą liczbę seansów bo już ponad 20! Oczywiście jest to tylko jedna z atrakcji, gdyż ku uciesze mieszkańców kino plenerowe będzie miało kilka swoich miejsc w których seanse będą się odbywać. W każdą sobotę lipca i sierpnia będzie to plac przy Hali Centrum - 07.07. Zapaśnik, 14.07. Bonnie i Clyde, 21.07. Baby są jakieś inne, 28.07. Niczego nie żałuję - Edith Piaf, 04.08. Żywot Briana - Grupy Monty Python, 11.08. Skóra w której żyję, 18.08. Róża, 25.08. Wycieczkowicze, zawsze o godz. 21.00!

Oprócz tego o godz. 21.00 w piątek 22.06. plac przy klubie Helikon - To nie tak jak myślisz kotku, 23.06. to już Plenerowe Kino Rowerowe w Parku Zielona i Żywot Briana - Grupy Monty Python, miłą niespodzianką również będzie seans na plaży Pogoria III 30.06. - klasyka kina - Butch Cassidy and Sundance Kid (wyst. Robert Bedford i Paul Newman) podczas XVIII Pikniku Country oraz dzielnice naszego miasta w ramach imprez osiedlowych i Dąbrowa mówi NIE uzależnieniom, m.in.: Tucznawa, Ujejsce, Antoniów. Pierwsze seanse odbyły się już w Trzebiesławicach i Ząbkowicach.

Widzowie spośród ponad 20 tytułów będą mieli do wyboru kilka gatunków filmowych (komedia, dramat, western itd.) zatem każdy z całą pewnością będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Wszystkie tytuły oraz terminy dostępne będą już wkrótce na stronie Pałacu Kultury Zagłębia - www.palac.art.pl oraz oficjalnym miejskim portalu www.idabrowa.pl. Jedyne co pozostaje to zaprosić gorąco jeszcze raz na tegoroczną już drugą edycję i wybierać swoje ulubione tytuły „pod chmurką". Oczywiście wstęp na seanse jest bezpłatny.

Info ze strony - http://www.palac.art.pl/content/view/1525/145/

BikoBiko 27 Jun 2012 16:47
Dodaj nową wypowiedź
- +