II Dębowy Maraton Rolkowo-Rowerowy

Facebook Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej zaprasza wszystkich miłośników letnich sportów do wzięcia udziału w profesjonalnym rajdzie pn. ,,II Dębowy Maraton Rolkowo-Rowerowy”

Niezwykła przygoda czeka na wszystkich zainteresowanych 17.09.2011r o godz. 11:00 . Bazą tegorocznej imprezy jest Pogoria III. Udział w zawodach może wziąć każdy kto ukończył 16 lat. Najpóźniej do 12.09.2011r. należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.csir.pl oraz dokonać opłaty startowej w wysokości 20 zł. W dniu imprezy od godz. 7:00 do 10:00 zawodnicy przystępują do weryfikacji w biurze zawodów. Wówczas wymagane będzie posiadanie dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość. Po dokonaniu formalności nic już nie stoi na przeszkodzie do wzięcia udziału w profesjonalnie przygotowanym rajdzie.

Sześciokilometrową trasę jako pierwsi przemierzą rolkarze. Wystartują o godz. 11:00 ze ścieżki rowerowej przy molo. Przemierzą malowniczy odcinek rajdu wokół Pogorii III. Nieco bardziej urozmaiconą trasę pokonają rolkarze. 27 kilometrów pokonają ścieżkami wiodącymi przez Park Zielona, Pogorię IV oraz Pogorię III.

Jednak Dębowy Maraton Rolkowo-Rowerowy to impreza przeznaczona nie tylko dla dorosłych. Także dzieci będą miały możliwość wykazania się, ale tym razem w,, Wyścigu Skrzata”. Udział w zawodach mogą wziąć zarówno przedszkolaki jak i uczniowie klas I-VI. Jeśli dziecko posiada pisemną zgodę rodziców, własne rolki lub rower, kask oraz ochraniacze nie ma najmniejszych przeszkód do wzięcia udziału w zawodach. Mali uczestnicy wystartują o godz. 10:20. Kolejna grupa zawodników na rowerach swój wyścig rozpocznie o godz. 11:40. Zgłoszenia dzieci przyjmujemy telefonicznie pod nr (32 ) 261-21-05 lub na maila lp.risc|trops#lp.risc|trops do 12.09.2011r. W dniu zawodów nie przyjmujemy zapisów.

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do wzięcia udziału w rodzinnej rekreacji. Atmosfera miejsca i imprezy stwarza niepowtarzalną możliwość przeżycia sportowych emocji. Spędzony czas urozmaicą atrakcje przygotowane zarówno dla uczestników jak i zaproszonych gości. ( A.Król )

olo81olo81 06 Sep 2011 13:18
Dodaj nową wypowiedź
- +