4 Zagłębiowska MASA Krytyczna

Facebook Czwarta edycja Zagłębiowskiej Masy Krytycznej odbędzie się 30 kwietnia 2011 roku. Startujemy jak co roku spod Dworca Głównego w Sosnowcu o godzinie 15.00. Przed startem ( od godziny 13.00) będziemy czekać na uczestników i rozdawać specjalnie odblaskowe kamizelki. Hasłem 4 ZMK jest - bądź widoczny po zmroku na drodze i właśnie dzięki kamizelkom chcemy zwiększyć bezpieczeństwo rowerzystów na drodze, a przy okazji nasz przejazd przez zagłębiowskie miasta będzie efektownie wyglądał.

W tym roku trasa ma długość 13,5 kilometra i biegnie przez Centrum i dzielnice Pogoń w Sosnowcu, a następnie ulicami Małobądzką i Kołlątaja w Będzinie do Dąbrowy Górniczej gdzie na Placu Wolności przed Pałacem Kultury Zagłębia zaplanowaliśmy metę i koncert zespołu Yardee Sound. Na wszystkich czekać będzie gorąca zalewajka, wygrać będzie też można trzy rowery ufundowane przez prezydentów Sosnowca, Dąbrowy Górniczej i Będzina.

Przejazd zabezpieczony będzie przez odpowiednie służby, ale każdy bierze w nim udział na własną odpowiedzialność. Zapraszamy wszystkich rowerzystów!

olo81olo81 14 Apr 2011 12:32
Dodaj nową wypowiedź
- +