Forum dla Zagłębia Dąbrowskiego - Sosnowiec zaprasza na Drugą Zagłębiowską Masę Krytyczną

Facebook Już za miesiąc odbędzie się Druga Zagłębiowska Masa Krytyczna. Imprezę organizują wspólnie FdZD-Sosnowiec, oraz miasta Czeladź i Sosnowiec. Rowerowa Masa Krytyczna, to impreza polegająca na zebraniu się jak największej grupy rowerzystów i ich wspólny przejazd przez centra miast, dzięki czemu są bardziej widoczni i mogą bezpiecznie poruszać się po ulicach.

Już po raz drugi ruszamy na drogi miast Zagłębia Dąbrowskiego aby promować rower jako doskonały środek transportu i świetny sposób spędzania wolnego czasu. W pierwszej Zagłębiowskiej Masie Krytycznej wzięło udział 250 rowerzystów. Mamy nadzieję że tym razem będzie nas jeszcze więcej.

Trasa przejazdu biegnie tak jak ostatnio przez cztery miasta Zagłębia Dąbrowskiego. Starujemy w sobotę 25 kwietnia o godzinie 15.00 spod Dworca Głównego w Sosnowcu. Następnie jedziemy przez Zagórze, Dąbrowę Górniczą, Będzin do Czeladzi gdzie na Rynku czeka na wszystkich przygotowany przez Miasto Czeladź piknik i koncert zespołu Konopians. Nie zabraknie również punktów gastronomicznych.

Każdy z uczestników otrzyma pamiątkową plakietkę z logo ZMK, a Urząd Miejski w Sosnowcu wyposaży na starcie rowerzystów w specjalne gadżety które przydadzą się podczas przejazdu. Swój czynny udział w imprezie zapowiedzieli min Burmistrz Czeladzi Pan Marek Morozowski i Prezydent Miasta Sosnowca Pan Kazimierz Górski.

Zapraszamy rowerzystów z całego Zagłębia ( i nie tylko) do wspólnego przejazdu. Spędzimy miło czas pokazując władzom i mieszkańcom, że jest nas wielu i że warto tworzyć dla nas odpowiednią infrastrukturę.

olo81olo81 23 Mar 2009 18:11
Dodaj nową wypowiedź
- +