Rowerem bezpiecznie do celu

Facebook Zapraszamy do udziału i inauguracji kampanii „Rowerem bezpiecznie do celu” w województwie śląskim. W ramach akcji rowerzyści przejadą ulicami Katowic z Placu Sejmu Śląskiego do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, gdzie na wszystkich czekać będzie szereg atrakcji. Specjalnie dla rowerzystów tego dnia ulice zostaną zamknięte na czas przejazdu.

Ruszamy o godzinie 10.00. Trasa liczy ok. 2 kilometrów i na czas przejazdu zostanie zamknięta przez policjantów. Na mecie w WODR na rowerzystów czekają konkursy, pokazy akcji ratowniczej i pierwszej pomocy oraz pokazy sprzętu policyjnego. Będzie można również zdać egzamin na kartę rowerową i motorowerową.

Zapraszamy do udziału rowerzystów z całego województwa. Spotkajmy się i pokażmy, że rower to doskonały środek transportu i świetny sposób na spędzanie wolnego czasu. Imprezę organizuje Wydział Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego oraz Masy Krytyczne z całego regionu: Bytomska, Gliwicka, Katowicka i Zagłębiowska.
f568e8cc33926e73med.jpg

hans600hans600 19 May 2010 15:07
Dodaj nową wypowiedź
- +