Zagłębiowska MASA Krytyczna jedzie po raz trzeci

Facebook Zapraszamy wszystkich rowerzystów do udziału w trzeciej Zagłębiowskiej Masie Krytycznej. Startujemy w sobotę 24 kwietnia o godzinie 15.00 spod Dworca Głównego w Sosnowcu. Trasa jak co roku biegnie przez Sosnowiec, Dąbrowę, Będzin do Czeladzi na Rynek i liczy 17 kilometrów.

Na starcie rozdawać będziemy pamiątkowe plakietki oraz specjalne gwizdki na smyczach. Na mecie na uczestników czekać będzie koncert zespołu Ziggie Piggie, gorąca zalewajka oraz mapy z trasami rowerowymi miast Zagłębia. Rozlosujemy również cztery rowery ufundowane przez Burmistrza Czeladzi oraz Prezydentów Będzina, Dąbrowy Górniczej i Sosnowca.

Tegoroczna masa odbędzie się pod hasłem ”Parkujemy rowery w Zagłębiu” Na starcie imprezy uczestnicy będą mogli wpisać w specjalnym formularzu miejsca gdzie ich zdaniem potrzebne są stojaki rowerowe. Na podstawie tych sugestii stworzymy mapę stojaków i zwrócimy się do odpowiednich instytucji z prośbą o zainstalowanie parkingów rowerowych umożliwiających bezpieczne pozostawienie roweru.

Z naszej inicjatywy pierwsze stojaki pojawią się już niebawem w Sosnowcu przed Urzędem Miejskim oraz obok nowej siedziby Klubu Kiepury.

Na tegoroczna imprezę zapraszamy razem z miastami: Czeladzią, Będzinem, Dąbrową Górniczą i Sosnowcem, których władzom dziękujemy za pomoc w organizacji.

olo81olo81 31 Mar 2010 15:22
Dodaj nową wypowiedź
- +