06.01.2014 JASEŁKA GHOSTBIKERS

Facebook JASEŁKA GHOSTBIKERS 2014
Po raz kolejny zapraszamy wszystkich miłośników dwóch kółek na świąteczny przejazd rowerowy alejami królewskiego miasta Będzina, który odbędzie się dnia 06.01.2014r. (poniedziałek)
Spotykamy się przy szopce na Zamkowym Wzgórzu o godz.11.30

Masz pomysł na jasełkowe przebranie i ochotę na dobrą zabawę? Chcesz ponownie poczuć namiastkę minionych świąt i zrobić coś nie tylko dla ducha lecz również dla ciała? ;) …nie może Cię zabraknąć razem z nami !!!

NIE SIEDŹ W DOMU,
MASZ OCHOTĘ - ZABIERZ ROWER
RUSZAJ Z NAMI
W ŚWIĄTECZNĄ PRZYGODĘ!!!

Jasełkowy przejazd rowerowy połączony z Orszakiem Trzech Króli, (największymi ulicznymi jasełkami w europie) organizowany jest dla wszystkich miłośników rowerów tych mniej i bardziej zapalonych, jak również dla tych, którzy zza okna będą spoglądać na to, jak można zimą dobrze bawić się jeżdżąc na rowerze. Kto widział ten wie, że warto przyjechać i wziąć udział w rowerowym pochodzie. W świątecznym nastroju pokręcimy ulicami miasta Będzina spotykając na swej drodze pieszych kolędników.
Kręcimy niezależnie od pogody. Pomimo i tak gorącej atmosfery na zakończenie czekać będzie na wszystkich uczestników ciepła zupa ufundowana przez starostę będzińskiego Krzysztofa Malczewskiego.
Ghostbikers serdecznie zaprasza Was do wzięcia udziału w rowerowych jasełkach.
Śledźcie forum i facebook’a, a na pewno nie ominie Was dobra zabawa!!!
Patronat honorowy nad Orszakiem przyjęli: bp Grzegorz Kaszak, biskup sosnowiecki, Łukasz Komoniewski, prezydent miasta Będzina i Krzysztof Malczewski, Starosta Będziński.
red. Ola :)

GhostbikersGhostbikers 30 Dec 2013 17:04
Dodaj nową wypowiedź
- +