56 Zakończenie Turystycznego Sezonu Kolarskiego - Chudów 20.10.2013

Facebook Serdecznie zapraszamy do udziału w 56 zakończeniu turystycznego sezonu kolarskiego w niedzielę 20 października, którego Organizatorem jest zaprzyjaźniony z nami Turystyczny Klub Kolarski PTTK im. W. Huzy z Gliwic.

Jak co roku meta Zakończenia mieści się u podnóża Zamku w Chudowie. W programie m.in. Rowerowy tor przeszkód, konkurs krajoznawczy, słodki poczęstunek, ognisko. Organizator przewiduje wpisowe w wys. 2 zł dla młodzieży szkolnej, 3 zł dla pozostałych uczestników. W ramach wpisowego każdy uczestnik otrzymuje plakietkę zlotową, zwycięscy konkursów nagrody, a najliczniejsza grupa otrzyma puchar.

Regulamin imprezy —-> klik

Tradycyjnie nasz Klub organizuje przejazd na metę imprezy. Zapisy na wyjazd w dniu imprezy.

Programy wyjazdu na metę 56 Zakończenia Sezonu. :
20.10.2013
8:00 - Zbiórka uczestników przy Oddziale PTTK w Sosnowcu na placu. K Ćwierka koło fontanny.
11:30 - 13:30 Przyjazd do Chudowa na metę zakończenia oraz udział w konkursach.
14:00 - Przewidywane zakończenie imprezy.
Powrót do Sosnowca.

ZASADY UCZESTNICTWA
W rajdzie mogą uczestniczyć osoby pełnoletnie, niepełnoletni pod opieką osób dorosłych. Klub nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w trakcie rajdu. Uczestnicy zapewniają sobie we własnym zakresie ubezpieczenie oraz wyżywienie. W celu zwiększenia bezpieczeństwa zaleca się jazdę w kasku oraz przygotowanym sprawnym technicznie rowerze. W przypadku jakieś nie przewidzianej usterki należy ten fakt zgłosić prowadzącemu grupę lub osobom zabezpieczającym kolumnę. Z uwagi na porę jesienną zaleca się jazdę z elementami odblaskowymi. Do pokonania na rowerze w obie strony ok. 80 km.

ZAPRASZAMY.

gozdi_89gozdi_89 16 Oct 2013 10:40
Dodaj nową wypowiedź
- +