TOUR DE SENIOR 24.08.2013

Facebook Gorąco zapraszamy na wspólną inicjatywę Stowarzyszenia Aktywne Kobiety i Klubu CYKLOZA.

Seniorzy decydują tak nazywa się nowy projekt sosnowieckiego Stowarzyszenia Aktywne Kobiety. W ramach projektu przewidziano m.in. spotkania z Włodarzami Sosnowca, cykl szkoleń oraz maraton dla starszej młodzieży 60+ "TOUR DE SENIOR", który to jako współorganizator poprowadzimy.

Trasa przejazdu liczy ok 15 km, rozpoczyna się o 13:00 przy Urzędzie Miasta w Sosnowcu, biegnie przez Pogoń, Stawiki, Wawel, Park Sielecki z metą na Górce Środulskiej, gdzie będzie trwało Sosnowieckie Wakacyjne Grillowanie. Udział w przejeździe zapowiedział Prezydent Sosnowca Kazimierz Górski. Przejazd będzie zabezpieczany przez członków naszego klubu jak i Policji na rowerach.

Regulamin oraz zgłoszenia u głównego organizatora Stowarzyszenia Aktywne Kobiety telefonicznie pod numerem 322661672, osobiście w siedzibie stowarzyszenia ul. 3 Maja 11 (wejście od podwórka od ul. Warszawskiej), lub bezpośrednio klikając na poniższe odnośniki.

regulamin
karta zgłoszeniowa

Więcej na stronie Cyklozy

olo81olo81 18 Aug 2013 17:59
Dodaj nową wypowiedź
- +