Noc z 13 na 14 Lipca Katowice

Facebook Całonocny przejazd ulicami, ścieżkami rowerowymi Katowic, zakończony wschodem Słońca obserwowanym z hałdy na Kostuchnie.

Start: 21:00 - Parking na 3 Stawach (od strony ulicy Francuskiej).
Zakończenie: Wschód Słońca, hałda na Kostuchnie.
Po wschodzie Słońca wspólny powrót do centrum Katowic.

Informacje:

1. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

2. Trasa: Co prawda mamy pewien pomysł (jak np. przejazd leśnymi ścieżkami południowych dzielnic miasta, oczywiście przy zachowaniu odpowiedniej prędkości do jazdy nocnej), ale ostateczny kształt przejazdu chcemy uzgodnić/omówić wspólnie z Wami na starcie imprezy. Myślimy, że jesteśmy zgodni co do tego, że warto aby np. na trasie znalazły się sklepy całodobowe celem uzupełnienia prowiantu. Warto również zaznaczyć, iż impreza nie ma charakteru zawodów sportowych. Nie ścigamy się, nie jedziemy na łeb na szyję. Przejazd będzie miał raczej charakter towarzysko - rekreacyjny. Pomyślcie ile razy chcieliście zobaczyć wschód Słońca nad Katowicami. Teraz jest szansa to zrobić w fajnej grupie:) Warto dodać, że przy okazji zobaczymy jeszcze Beskidy: 55 km dzieli hałdę na Kostuchnie od Skrzycznego, 77 km do Babiej Góry:)

3. Oczywiście każdy uczestnik przejazdu musi być zaopatrzony w przednie/tylne światło rowerowe, z zapasem baterii na całonocny przejazd.

4. Organizatorzy zapewniają opiekę medyczną (ratownik na rowerze plus karetka w obwodzie).

5. Z racji charakteru imprezy, do udziału zapraszamy tylko osoby pełnoletnie.

6. Uczestnicy biorą udział w przejeździe na własną odpowiedzialność i zobowiązują się do zachowywania w sposób niezagrażający innym uczestnikom przejazdu.

7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności cywilnej za wypadki oraz szkody spowodowane przez uczestników imprezy.

8. Kontakt: lp.eciwotakdjar|ofni#lp.eciwotakdjar|ofni

tu jest widok z hołdy na Kostuchnie wraz z opisem tego co widać
http://www.dalekieobserwacje.eu/wp-cont … tuchna.jpg

Czarny KotCzarny Kot 10 Jul 2013 11:22
Dodaj nową wypowiedź
- +