VII Rodzinny Rajd Rowerowy - Grodziec 08.06.2013

Facebook Znalezione ze strony Miejskiego Zespołu Szkół nr 3 w Będzinie

Serdecznie zapraszamy na VII Rodzinny Rajd Rowerowy, który odbędzie się 8 czerwca 2013r. o godzinie 9.00.

TRASA VII ROWEROWEGO RAJDU RODZINNEGO.

DŁUGOŚĆ TRASY OKOŁO 16 KM. PRZEWIDYWANY CZAS PRZEJAZDU OKOŁO 2 h.

1. OD GODZ. 09:00 ZBIÓRKA PRZY MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 3, UL.H.KOŁŁĄTAJA 63, SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO ROWERÓW, ZGŁOSZENIE UDZIAŁU, ODEBRANIE KARTY UCZESTNICTWA.

2.PRZEWIDYWANY START RAJDU Z POD SZKOŁY NR 3, GODZ. 09:30.

3. PRZEJAZD ULICĄ KOŁŁĄTAJA DO UL. RÓŻY LUKSEMBURG (SKRZYŻOWANIE-ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

4. NASTĘPNIE DOJAZD DO SKRZYŻOWANIA Z UL. R.LUKSEMBURG, UL.OKRZEI, PRZECHODNIA, SŁOWACKIEGO I RÓŻYCKIEGO (SKRZYŻOWANIE - ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

5. PRZEJAZD UL. SŁOWACKIEGO DO UL.BARLICKIEGO (SKRZYŻOWANIE-ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

6. NA SKRZYŻOWANIU Z UL. BARLICKIEGO SKRĘT W LEWO W KIERUNKU WOJKOWIC (ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

7. ZA OKOŁO 250 m, SKRĘT W PRAWO W UL. GÓRNICZĄ, PRZEJAZD DO UL.KONOPNICKIEJ (SKRZYŻOWANIE-ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

8. WYJAZD UL.KONOPNICKIEJ W GÓRĘ DO UL. KEMPY.

9. NA SKRZYŻOWANIU Z UL. KEMPY, SKRĘT W LEWO W KIERUNKU KAMIONKI.

10. NA WYSOKOŚCI BLOKU PRZY UL.KEMPY 91, PIERWSZY PUNKT KONTROLNY.

WE WSKAZANYM MIEJSCU, OSOBĄ WYZNACZONYM I WSKAZANYM PRZEZ ORGANIZATORÓW, NALEŻY OKAZAĆ KARTĘ UCZESTNICTWA, W CELU UZYSKANIA POTWIERDZENIA POBYTU WW PUNKCIE.

11. WJAZD NA DROGĘ GRUNTOWĄ Z UL.KEMPY,

12. PRZEJAZD DROGĄ GRUNTOWĄ PO POŁUDNIOWO-WSCHODNIEJ STRONIE KAMIONKI DO UL.STRZYŻOWICKIEJ, NASTĘPNIE PRZEJAZD DO SKRZYŻOWANIA Z UL.KIJOWSKĄ.

DALEJ UL.ŻYTNIĄ W KIERUNKU NA PARCINĘ DO UL.KWIATOWEJ.CHWILA ODPOCZYNKU I ZEBRANIA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW RAJDU.

13. PRZEJAZD UL. KWIATOWĄ DO UL. GRÓDKÓW GÓRNY (SKRZYŻOWANIE- ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE). NA SKRZYŻOWANIU SKRĘT W PROWO W KIERUNKU UL. GRODZIECKIEJ. ZA OKOŁO 300 m, NA WYSOKOŚCI DROGI GRUNTOWEJ NA PARCINĘ, SKRET W LEWO W DROGĘ GRUNTOWĄ W KIERUNKU LASKU GRÓDKOWSKIEGO.

14. PRZEJAZD PRZEZ LAS GRÓDKOWSKI DO DROGI NR 913, SKRĘT W PRAWO NA UL. WOJSKA POLSKIEGO.

15. PRZEJAZD DO UL. CHOPINA, WYJAZD DO PARKINGU POD GÓRA ŚW. DOROTY (SKRZYŻOWANIE-ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

16. PARKING POD GÓRĄ ŚW. DOROTY, DRUGI PUNKT KONTROLNY.

WE WSKAZNYM MIEJSCU, OSOBĄ WYZNACZONYM I WSKAZANYM PRZEZ ORGANIZATORÓW NALEŻY OKAZAĆ KARTĘ UCZESTNICTWA W CELU UZYSKANIA POTWIERDZENIA POBYTU WW PUNKCIE. KRÓTKI POSTÓJ W CELU ZEBRANIA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW VII RODZINNEGO RAJDU ROWEROWEGO.

17. ZJAZD DROGĄ GRUNTOWĄ (SUGEROWANE SPROWADZANIE ROWERÓW Z UWAGI NA LICZNE NIERÓWNOSCI) DO UL. MICKIEWICZA (SKRZYŻOWANIE-ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

18. NA SKRZYŻOWANIU DRÓG , SKRĘT W PRAWO I PRZEJAZD DO SKRZYŻOWANIA Z UL. WOLNOŚCI.

19. PRZEJAZD NA WPROST UL. MICKIEWICZA W KIERUNKU PAŁACU CIECHANOWSKICH (SKRZYŻOWANIE-ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

20. SKRĘT W LEWO, ZJAZD WZDŁUŻ OGRODZENIA PARKU CIECHANOWSKICH DO UL.OSIEDLOWEJ.

21. NASTĘPNIE W PRAWO, PRZEJAZD DO UL.TRAUGUTTA I UL. NOWOTKI - SKRZYŻOWANIE (ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

22. SKRĘT W LEWO UL. NOWOTKI (ZA OKOŁO 2O m) NASTEPNIE SKRĘT W PRAWO W UL.HUGONA KOŁŁĄTAJA. PRZEJAZD UL. KOŁŁĄTAJA DO UL.R.LUKSEMBURG (SKRZYŻOWANIE-ZABEZPIECZENIE PRZEJAZDU PRZEZ SŁUŻBY MUNDUROWE).

23.NASTEPNIE W LEWO UL.R.LUKSEMBURG DO METY W PARKU ROZKÓWKA.

24. META PARK ROZKÓWKA (ORIENTACYJNA GODZ. PRZYBYCIA NA METĘ - 11:45). ZAKOŃCZENIE RAJDU, ZEBRANIE KART UCZESTNICTWA.

Organizatorzy

gozdi_89gozdi_89 24 May 2013 13:37
Dodaj nową wypowiedź
- +